vrijdag 5 juni 2015

Arts





"Neem mij niet kwalijk, maar ik kan aanstaande vrijdag niet naar de afspraak komen. Ik wil graag volgende week. Sorry, maar ik moet wachten op mijn salaris. Nu heb ik geen geld om naar Amsterdam te gaan.
Met mij gaat het beter, maar niet altijd. U weet, ik heb pijn aan mijn oog en dat blijft zo. Ik ging naar mijn huisarts en die gaf mij een recept voor antibiotica. Ik ben naar de apotheker gegaan en die vertelde mij dat het een gevaarlijk medicijn is. Ik schrok er van, ik begrijp de apotheker. Hoe kan dat? De vorige huisarts vertelde mij, toen ik bijna blind werd aan mijn oog op mijn werk, “Maak je geen zorgen. Je gaat er niet aan dood”. Deze geeft mij een gevaarlijk medicijn. Ik heb mijn oogarts gebeld en die legde mij uit, dat de pijn komt omdat mijn oog weinig vocht heeft. Heeft mij geadviseerd om door te gaan met de druppels en ik heb een afspraak gemaakt.
Ja, alleen thuis zitten, met mijn zieke ogen. Soms voel ik me weer depressief worden, maar ik wil dat niet, ik ben positief."



7410 Views