maandag 14 augustus 2017

Mijn advocaat en de rechtbank


Beste ,

In overleg met mijn advocaat moet ik onze afspraak van … om … uur helaas afzeggen.

Mijn advocaat geeft aan dat u bij de Rechtbank bekend staat dat u partijdig bent en de kant van de vrouw kiest. Ondanks dat dit niet zo is, is de rechtbank al bevooroordeeld over uw rapportages. Dit is niet bevorderlijk voor mijn zaak als Rechtbank al negatief denkt over uw rapporten.
Vandaar mijn afzegging.
Ook goed voor u om te weten! Het is te belachelijk voor woorden maar weet dat Rechtbank zo over Child Support denkt en u daarin niet meer serieus neemt.

Met vriendelijke groet,

Geachte mevrouw,
Dank u voor uw e-mail en de informatie.
Ik hoop dat u succes heb in uw wens, uw dochter veilig bij u groot te brengen.
Met vriendelijke groet,
...

19.145 Views