zondag 6 september 2015

Agressie tegen jonge kinderen en traumabeleving 11





Geen moeder meer mogen zijn, kinderen die hun moeder niet mogen houden

In het begin heb ik mij verzet, maar daarna heb ik alles gedaan wat zij me vroegen. Ik heb meegewerkt aan de ondertoezichtstelling, van alles laten onderzoeken, ingestemd met opnemen van mijzelf en de kinderen voor observatie, behandeling en begeleiding, uithuisplaatsing, mijzelf laten onderzoeken bij wie zij wilden. Ik ben op duizend afspraken verschenen, heb iedereen te woord gestaan, zij hebben honderden pagina’s geschreven en ik heb gedaan wat zij zeiden dat ik moest doen. Ik en mijn kinderen hebben, bijna vier jaar lang, van alles meegemaakt. Alles is begonnen met een ruzie die ik had met de directrice van de school van mijn kinderen. Nu hoor ik dat het goed gaat met de kinderen, dat de kinderen niks mankeren en dat ik angstig ben. Jeugdzorg deelt mij ook mee, dat zij de kinderrechter gaan vragen mij het ouderlijke gezag te ontnemen. Mijn kinderen zijn aan anderen gehecht, zegt jeugdzorg. Ik mag niet meer over mijn kinderen moederen. 
 

8380 Views